FENG.02.25 – Wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorstwa LARISA na rynkach międzynarodowych, poprzez udział w wydarzeniach targowych, na których będą realizowane stoiska narodowe dla sektora, w który wpisuje się projekt oraz wyjazdowych misjach gospodarczych, w celu promowania marki produktowej Wnioskodawcy i Marki Polskiej Gospodarki.

TYTUŁ PROJEKTU

Wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorstwa LARISA na rynkach międzynarodowych, poprzez udział w wydarzeniach targowych, na których będą realizowane stoiska narodowe dla sektora, w który wpisuje się projekt oraz wyjazdowych misjach gospodarczych, w celu promowania marki produktowej Wnioskodawcy i Marki Polskiej Gospodarki.

ZAKRES PROJEKTU – RODZAJ I CHARAKTER PLANOWANYCH ZADAŃ

W ramach projektu Wnioskodawca weźmie udział w charakterze wystawcy w targach:

  1. NNOTRANS 2026 (Niemcy)
  2. IREE 2027 (Indie)
  3. NNOTRANS 2028 (Niemcy)

W ramach projektu Wnioskodawca zorganizuje wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączoną z udziałem w charakterze zwiedzającego w targach, w które wpisuje się projekt.

  1. AAPEX Las Vegas (USA) 2025
  2. Railway Tech Indonesia (Indonezja) 2025
  3. IREE 2025, New Delhi (Indie) 2025
  4. Africa Rail Johannesburg (RPA) 2026
  5. Railway Tech Indonesia (Indonezja) 2027
  6. Africa Rail Johannesburg (RPA) 2028

W ramach projektu Wnioskodawca zrealizuje także internetową kampanię promocyjną związaną z udziałem w wydarzeniach targowych (jako wystawca i w związku z wyjazdowymi misjami gospodarczymi) misją gospodarczą).

GRUPA DOCELOWA

Beneficjent, pracownicy beneficjenta oraz potencjalni kontrahenci

CEL PROJEKTU

Celem realizacji projektu jest wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych, poprzez udział w wydarzeniach targowych wskazanych na liście wydarzeń targowych, na których będą realizowane stoiska narodowe dla sektora, w który wpisuje się projekt oraz wyjazdowych misjach gospodarczych, w celu promowania marki produktowej Wnioskodawcy i Marki Polskiej Gospodarki.

SPODZIEWANE REZULTATY

Osiągnięte rezultaty zostaną wykorzystane w prowadzonej działalności przez dywersyfikację portfela klientów i kanałów dystrybucji, wzrost przychodów i umiędzynarodowienie firmy. Dzięki realizacji projektu, Wnioskodawca zwiększy eksport i zyski oraz rozszerzy portfolio klientów. Osiągniecie po zakończeniu projektu efektów ilościowych na poziomie rezultatu wpłynie na otoczenie społeczno-ekonomiczne.

Wydatki ogółem: 640 060.80 PLN
Wydatki kwalifikowalne: 554 671.00
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich.  277 334.00PLN